Shuswap Lake Provincial Park

14 mei 2016 - Columbia-Shuswap F, Canada

Vandaag staat de rit naar Shuswap op het programma ... Grappig dat ik dacht dat we naar een Shoeshop gingen vandaag Waar het hoofd vol van is haha

Maar Shuswap it is ! Het is een uur of 4 rijden dus we vertrekken niet te laat , willen nog wat stops onderweg maken .

Het rijden in de camper gaat goed , het is een log ding maar so far so good !

Het is leuk om onderweg kaartspelletjes te kunnen doen , afgezien van t feit dat de kaarten met regelmaat van de tafel afvallen als we door een bocht gaan .

De remmen hebben ook al gecheckt ... Een enorm hert bedacht dat het een goed idee Zou zijn om vlak voor de camper over te steken ... Oke dan ! Maar voor alle partijen goed afgelopen ! Afgezien van wat rondvliegende items .. Alles onder controle !

Onderweg stoppen we bij een mooie park met een enorme speeltuin ... Kids konden zichzelf goed uitleven daar en wij hebben heerlijk in de zon gezeten !

We doen wat boodschappen bij Wallmart , bbq vanavond !

We komen aan het einde van de middag aan bij de camping ... Weer een super plek in een bos . De natuur is zo mooi hier ... Onderweg ook het ene na het andere mooie uitzicht verschijnt . Canada is echt geweldig mooi !