Dag 14 .... de laatste volle dag in Essque

5 mei 2017 - Nungwi, Tanzania

De laatste dag ... nou ja morgen gaan we naar huis maar vandaag de laatste volledige dag op Zanzibar . Time flies !!! En ondanks de vele regen .... hebben we het echt super hier ! Het is hier ook zo mooi en luxe dat we ook niet mogen klagen ;-)

We hopen op zoveel mogelijk droog weer en meer kunnen we niet doen .... we kwamen hier om te relaxen en dat is zeker gelukt ! De kids genieten en lekker cliché ... maar dan hebben wij het ook goed ! Ik ga zo lekker naar de spa .... nu een gezichtsbehandeling .. ben benieuwd ! De massages zijn zo goed hier .... dat deze behandeling vast ook top is !

Was idd een top behandeling .... helemaal zen ;-)

S'middags is het droog dus na de lunch gaan we over het strand naar de vuurtoren wandelen . Komen die waterschoenen ook nog van pas .. het strand is bedekt met een laag afgebroken koraal , schelpen en scherpe steentjes .
De kids vinden prachtige schelpen ... die gaan mee naar huis , de stukken koraal laten we maar liggen . Onderweg worden we aangesproken door een verkoper ... hij gaat nog een paar sleutelhangers maken. We hebben hem vast betaald dus u nog even afwachten of hij ze ook komt brengen. Na het eten was hij nog niet bij de poort van het hotel geweest maar wie weet komt hij zaterdagochtend  nog. Laten we het positief bekijken haha .  Ik heb een tasje met de spulletjes die ik nog in mijn tas had om uit te delen voor hem klaar gezet dus ik hoop voor hem zelf ook dat hij komt ;-)

S'avonds is er live muziek , een eentonige synthesizer en een zangeres die de voorrondes van Idols niet zou halen ... maar het is leuk geprobeerd .

Morgen alweer de laatste dag ..... ongelofelijk hoe snel die weken zijn omgevlogen

1. Bregje:
    7 mei 2017
    Hey lieve Mireille, vanmorgen eindelijk de tijd genomen om jouw blog van begin tot eind te lezen. Wat een geweldig avontuur!!!! Echt fantastisch!!! Heerlijk om in jouw verhalen weg te dromen. Wat bijzonder om mee te maken en dan helemaal samen met de kids! Hier zullen jullie nog zooo lang van nagenieten! X