Vancouver .. Camper ophalen !

13 mei 2016 - Maple Ridge, Canada

We hebben super geslapen na de chaotische dag van gisteren .

De aankomst op Vancouver was super ... Ryan , Jude & Tristan stonden ons op te wachten ... Met Tim Horton donuts whoop whoop !

We nemen de shuttle naar het Hilton , het is inmiddels bijna 12 uur ... Jude is jarig dus we gaan in de bar nog even gezellig wat samen drinken !  Daarna op naar de bovenste verdieping . We hebben een suite met dakterras nog even een nachtje luxe voor we back to basic gaan ;)

We worden om 9.30 opgehaald door de camper verhuur , Patrick gaat met de kids ontbijten en ik pak de tassen weer even in . Begin er al aardig routine in te krijgen ... Beginnen ook steeds meer extra tassen bij te komen .

En dan op naar de camper verhuur .....

We moeten meer papieren doorlezen en tekenen als toen we ons huis kochten .... Jeetje wat een langdurig gedoe . Het zal allemaal met een reden zijn maar na 2 uur ben ik er ( en de kids ook ) wel klaar mee . Maar nee we zijn nog niet klaar , nog even dit en even dat .... Anyway na bijna 3 uur mochten we dan eindelijk het terrein af !

Here we go !!!!!

Eerste stop .... Eten ! En boodschappen Oh en visspullen , de mannen hebben grote plannen dus wordt een winkelwagen vol aan visspul ingeladen . De kids ( ik ook trouwens !) keken hun ogen uit ! Geweren , kruisbogen , handpistolen alles was er te koop ! En zitjes om aan boom vast te maken , die vond Dieck wel tof ! De roze geweren vond Jothe ook wel tof . Toch maar allemaal laten liggen ;)

Daarna gaan we op kraamvisite bij Kristine & Aman mijn nichtje en haar man hebben 5 weken geleden twee prachtige meisjes gekregen Nova & Sophie . Mijn andere nichtje Raissa was er ook met haar dochter Lhazin . Zo leuk om iedereen weer te zien .... Raissa had ik al sinds 1999 niet gezien en Kristine ook al 10 jaar niet meer .

De kids hebben de baby's mogen vasthouden en knuffelen ... Zo lief ! Had ze bijna meegenomen zo schattig !

Daarna moeten we echt vertrekken om met daglicht nog aan te komen bij onze eerste camping ! Golden Ears ,  Provencial Park in Mapleridge .

We installeren de camper en helpen de tent van Ryan & Jude opzetten , daarna is het tijd voor een kampvuur en een bbq ! Er zijn hamburgers van Ome Jac & Tante Jose  zij hebben een boerderij genaamd White Creek Farm waar ze oa bizon en koeien & varkens houden voor vlees . Super lekker gegeten ! We kijken uit naar ons bezoek aan hun farm volgende week !

Na 15 S'mores is het tijd voor onze eerste nacht in de camper ... Dieck , Jothe & Kiedt slapen samen in het bed boven de cabine ... Hoe cool is dat !