Shuswap Lake Provincial Park

15 mei 2016 - Sorrento, Canada

Heerlijk geslapen in de camper ... Wakker worden in de bossen ... Gaaf !

Patrick , Ryan en de oudste 3 gaan op pad met de vishengels ... Mids en ik draaien ons nog even om :) Voor we t weten zijn er 2 uur voorbij en zijn ze terug .. Wij volledig uitgeslapen en zij helaas zonder vangst ;) Maar dat mag de pret niet drukken , het was erg leuk volgens de kids !

Tijd voor ontbijt .. Eieren bakken .. En worstjes van White Creek Farm .. Lekker !

En dan ... Op weg naar het douchegebouw ... We hebben een douche in de camper maar het douchegebouw is net ff praktischer en vlakbij onze kampeer plek .

Het is zo'n 10 jaar geleden dat wij voor t laatst hebben gekampeerd ... Moet zeggen dat ik dit niet heb gemist . We stappen nog maar net binnen en Kiedt heeft al een of ander beest gevangen . En uiteraard even onder mijn neus gehouden kijk mama dit zat in de douche whaaaaah !  Ik wil t liever niet weten of zien ... Ik gruwel daar van . Anyway ... Snel gedouched en terug naar de camper ... Natuurlijk vallen er schone kleren in de nattigheid en valt mijn fles shampoo naast een woning van een achtpotig monster . Ugh ! Maar we zijn weer fris en fruitig en ik ga morgen lekker in de camper douchen ... Hallo Glamping !

Nadat we eea hebben opgeruimd en alle losse spullen achter de kastjes hebben gestopt in de camper kunnen we op weg !

Dat die kastjes niet geheel betrouwbaar zijn bleek bij een eerste beste hobbel ... Hoppa er vloog een kastje open ... Uiteraard net degene waar de eieren stonden .

Hoef niet te vertellen hoe de vloer van de camper er daarna uitzag met een score van 8/10 kapotte eieren .. Yeiks !

Alles weer opgeruimd en zo goed mogelijk schoongemaakt ... Hopelijk blijft nu alles wel staan .

We rijden naar een meer om te gaan vissen , de mannen en kids dan .. Het is even zoeken waar we mogen en kunnen komen met ons bakbeest maar we vinden een top plek met een picknick tafel in de schaduw . Het is 31 graden dus die schaduw is erg welkom ... Er wordt weer niks gevangen maar de kids hebben dikke pret aan de waterkant .

Ze gaan zelfs alle 4 nog zwemmen ... Ik loop tot kniehoge en dan geloof ik t wel ... Best koud zeg maar ;) Alhoewel het ook lekker afkoelt !

Na een paar uur genieten aan het water pakken we de boel weer in en rijden we naar een dorpje om wat te gaan eten .

Na een stop @ Wallmart rijden we snel terug naar de camping het is inmiddels 22 uur en de camping sluit om 23 uur en we moeten nog een stuk terug rijden ... Maar om 22.48 rijden we het  terrein  op .. Mooi op tijd :)

De kids kunnen meteen hun bed in en wij steken het kampvuur nog aan ... Wat een rust hier ... Genieten met de grote G !

Morgen gaan we op weg naar Banff met een tussenstop voor de vissers ... Zouden ze nu wel wat gaan vangen ... We gaan t meemaken ;)

Tot morgen ! X

1. Opa & Oma:
    17 mei 2016
    Weer een dag vol met verrassingen en belevingen. Jammer weer geen vis gevangen. Morgen weer nieuwe kansen.Het was weer leuk om jullie dag te volgen. Goede reis verder veel plezier. Liefs van ons.