Las Vegas !!!

4 mei 2016 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Bakersfield was een prima overnachting... kids helemaal blij want er was pool dus ze hebben een duik kunnen nemen.
Na het ontbijt vlug op naar Vegas .... we hebben er zin in :)

Het is een lange rechte weg naar Las Vegas ... onderweg zien we op een paar bedrijven en een enkel gehucht ( wat zoekt iemand hier in deze letterlijk dooie boel vraag je jezelf dan af ) Pat doet zijn best niet al te hard te rijden haha . Een recht stuk asfalt vraagt om wat meer gas maar zo werkt het hier niet ;-)

Onderweg krijg ik van Babiche een foto doorgestuurd  ... ik was met haar aan het whatsappen in de veronderstelling dat ze in Pittsburgh was . Maar op de foto zie ik een zwembad en beker met de afbeelding van het MGM hotel ..... wacht even .. whaaaaaaaat !! Hoe ontzettend gaaf dat ze er zijn ..... had het natuurlijk gehoopt maar het is niet zo dat ze om de hoek wonen hier en even de auto pakken om hier bij te kunnen zijn.  Echt wat een verrassing ... <3 <3  Nu kunnen we helemaal niet meer wachten tot we er zijn ... maar we moesten nog 2,5 uur rijden .

Na een korte stop rijden we vlug door ... en jawel dan ineens doemt er een hele stad voor onze neus op . Wat gaaf !!! We kijken onze ogen uit .....

Het hotel is snel gevonden en de incheck verloopt ook soepel ... ze proberen ons nog lekker te maken voor een timesharing verkoop praatje . Die gratis show mogen ze houden we zijn niet geïnteresseerd . Hup naar de kamer... de kids roepen het lijkt wel een huis .. en daar hebben ze gelijk in . We hebben een appartement , heerlijk die ruimte ! En een wasmachine en droger ... ook fijn zo na een week even wat was te kunnen draaien ( the show must go on haha )

Hup snel de zwembroeken in een tas en op naar de MGM ..... cocktails wachten .. oh ja en Babiche :-))) )

We rijden met de auro naar de MGM .... Babcihe zei nog ik kan jullie hotel vanuit hier zien maar dat was een andere Hilton . Wij zaten 10 minuten van de MGM maar er was een wegafzetting dus we moesten een stuk omrijden .

Er staan ook niet veel stoplichten hier gelukkig dat helpt ... not !
Maar uiteindelijk komen we aan bij de MGM .... "even snel" de auto parkeren ... en dan het hotel in . Grote WOW factor .... dit is geen hotel maar een dorp op zich .. met ondergrond een scala aan horeca gelgeneden , winkels en oh ja een soort van spa waar je een "hangover infuus "kunt nemen . Echt te bizar allemaal ...

Het was even zoeken maar we vinden de lobby en Babcihe .... wat geweldig fijn om elkaar weer te zien .. al lijkt het gisteren het is toch echt alweer bijna 5 maanden geleden. Mike is aan het golfen die zien we later .

De kids staan te stuiteren dus hop .... off we go naar het zwembad . Super groot met lekker muziek ... een halve liter mojito erbij en we liggen helemaal top ! Voor Mids nog even bandjes gehaald .... kan die ook zelf zwemmen .. wel zo handig .
Patrick komt even later aan met jello shots .... categorie beetje vreemd ... maar WEL lekker :)))  Het is genieten hier !!
Mike komt er later ook bij en we drinken nog wat samen en dan gaan wij naar ons hotel even omkleden en dan op naar Circus Circus .

We eten wat in een restaurant in hotel Circus Circus , blijkt een karaoke gebeuren te zijn en voor ik het weet sta ik met de kinderen op het podium "love is an open door "te zingen van Frozen . Nou ja zingen ... laat ik zeggen dat ik hoop dat de opnames die gemaakt zijn niet openbaar worden gemaakt ;-)

Na het eten lopen we naar boven , Mids is afgehaakt ( zo fijn die buggy ) Jothe was ook moe maar na het zien van alle automaten is die moeheid ineens verdwenen .
Circus Circus ( dat hotel heet echt zo het is niet zo dat mijn cursor blijft hangen ) is het enige hotel waar kinderen ook kunnen "gokken" . Het is eigenlijk een grote kermis met allerlei spelletjes en automaten . Kids Paradise !!! Mijn vader vertelde dat ik hier niet weg te slaan was bij de "quarter automaten" toen wij hier waren in 1982 ( nu ik dit zo type klinkt dat echt heel heel erg lang geleden) . Ik kan me er helaas niks van herinneren maar ik heb toen ik ca 4 was een soortgelijke reis als wij nu maken ook gemaakt.
 Na een uurtje is het geld op .. en de energie inmiddels ook , mag ook want het is bijna half 12 en we gaan terug naar ons hotel wat gelukkig maar 3 deuren verderop ligt dus we kunnen lopend.

Iedereen het bed in ... morgen is een drukke dag  <3

1. Eva Besuijen:
    7 mei 2016
    Hangover infuus.. geweldig!! Moeten we ook maar een keer heen!