D DAY !!! Wedding 2.0

5 mei 2016 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Heerlijk geslapen ....
Wakker geworden en eerste gedachte ... vandaag is DDAY !
Het voelt echt weer als (bijna) 12 jaar geleden .... en de gedachte dat Babs & Mike erbij zijn ... maakt het echt zo gaaf ! We hadden deze dag graag met iedereen die ons lief is meegemaakt maar dat is een beetje lastig helaas . Maar we hebben de foto's ... ik krijg deze volgende week pas dus nog even geduld . In de Chapel mochten we zelf geen foto's maken van de ceremony .

Ik ben vroeg wakker en ben op internet op zoek naar een kapper die ook make up kan doen. In het hotel was geen mogelijkheid helaas dus verder op zoek .. lijkt me in een stad als deze geen probleem. De eerste website die ik zie is PERFECT HAIR  & MAKE UP ... dat klinkt goed ! Precies wat ik zoek .... perfect haar en perfecte make up voor een perfecte dag :)
Ik stuur een berichtje en ondanks dat het erg vroeg is krijg ik direct een bericht terug dat ze de agenda gaan checken en contact zullen opnemen . Om 9 uur krijg ik een bericht dat ze plaats hebben en om 12.30 mijn haar en dat van Jothe komen doen en mijn make up !! Helemaal super ..dan is alles geregeld !

We gaan eerst ontbijten .... dit gaat hier met vouchers die je kunt inleevren in de market place beneden in het hotel . Uiteraard krijgen wij het voor elkaar om dan toch weer 50 USD af te rekenen voor yoghurt etc wat niet bij de vouchers is inbegrepen maar goed .... wel lekker ontbeten .

De kids willen gaan zwemmen .. en wij ook dus we gaan even kijken waar we gaan zwemmen , in het hotel zelf of naar de MGM . Het liefst ga ik naar het Golden Nugget want ik had gelezen dat je daar kunt zwemmen "tussen haaien" ... hoe gaaf is dat ! Een shark tank waar je dan met een doorzichtige tube doorheen gaat.
Ik bel het hotel om te vragen of je ook als niet gast daar mag komen zwemmen , dat mag dus de keus is gemaakt we gaan naar het Golden Nugget .

We nemen een taxi lopen is geen optie want het Golden Nugget ligt aan Fremont street, het oude centrum van Las Vegas. Het hotel stelt niet zoveel voor maar we komen dan ook voor de shark tank ! Echt super vet !! De dame aan de telefoon zei dat we 30 USD per persoon entree moesten betalen maar niemand die ergens om vraagt dus voor dat ene uurtje dat we hier zijn vind ik het wel prima ook ! We halen wat handdoeken en trekken onze zwemkleren aan.  Op naar de glijbaan .. Patrick gaat eerst en hij wilde met Mids samen maar dat mocht niet dus hij gaat eerst . Ik zet Mids in de glijbaan en de mensen achter me vragen me of ik hem serieus van die glijbaan ga afduwen .. eh yep ! Het is een dichte tube dus niks aan de hand en hop daar gaat hij ... even wachten tot op de camera te zien is dat hij is aangekomen en dan ga ik jeeses wat gaat dat ding snel !!! Eerlijk is eerlijk als ik eerst was gegaan dan had ik Mids er niet in gezet want het ging echt erg hard . Maar no worries hij heeft er geen trauma aan overgehouden . Hij hoefde niet perse nog een keer maar hij was wel trots dat hij tussendoor de visjes was gegaan :)

Ik heb van de andere 3 kids gave foto's gemaakt waar je ze door de tube ziet gaan dwars door de shark tank . Helaas niet helemaal scherp maar het was echt tof !
Na een uurtje moesten we weer terug naar het hotel ... de dames van Perfect Hair en Make up staan om 12.30 voor de deur .

De voorbereidingen kunnen beginnen ....
In nog geen uur tijd ondergaan Jothe en ik een hele metamorfose.... wow wat knap gedaan . Ik voel me al een echte bruid zo :)
De overhemden van de jongens strijk ik nog even ... mijn jurk probeer ik ook voorzichtig kreukvrij te krijgen ( de stomerij haalden we wat tijd betreft niet meer dus dan maar even zo ) . En dan is iedereen aangekleed en klaar om naar beneden te gaan .... Mike & Babiche staan op ons te wachten .

Wat voelt dit bijzonder .... zo samen met de kids .. iedereen ziet er zo mooi uit en we krijgen van alle kanten complimenten en felicitaties . Puur geluk dit !!!!
Mike en Babs staan klaar in de lobby bij de bar ....met een dubbele shot gold strike om dit feest mee te beginnen .

De limousine van de Little White Chapel komt ons ophalen ... we passen precies met zijn achten in de limo. Off we go !!

De Little White Chapel is precies wat we ervan verwachten ... cheesy ...over de top en helemaal geweldig ! Na het ondertekenen van een verklaring dat dit geen huwelijksvoltrekking is mogen we naar the one and only.. ELVIS !! ja mensen ... he is ALIVE !!! We mogen kiezen welke liedjes we willen horen ... nou ja kiezen hij zegt eigenlijk wat hij wil gaan zingen maar we vinden het allebei helemaal goed !
Dan mogen we wachten tot de minister klaar is voor ons .. van Babiche krijg ik een kousenband.. die mag niet ontbreken natuurlijk ;)

We mogen naar DE wedding chapel , Patrick mag vooraan wachten en Mike en Babs en de kids nemen plaats op de bankjes  . Elvis zal mij al zingend naar voren begeleiden ( zien jullie het al voor je ...)

En dan begint de muziek ..... Elvis kijkt me aan .. knijpt me even in de arm en dan lopen we naar voren . Het mag dan geen huwelijk zijn maar ik voel me gelukkig en super trots dat ik naar mijn man loop . Dat ik voor de tweede keer ja mag gaan zeggen voelt geweldig !!  Let love rule !!! Na wat woorden van de minister mogen wij onze vows zeggen .... ik had een kaart gevonden met een perfecte tekst en zelf wat woorden toegevoegd en Patrick had ook super lieve mooie woorden . Het was een mooie gelegenheid t om weer eens uit te spreken tegen elkaar wat we voor elkaar betekenen. Wie had dat gedacht in die kroeg in Goes ruim 21 jaar geleden ... dat we nog eens in Vegas zouden staan met 4 prachtige kinderen om onze vows opnieuw uit te spreken.

Voor zover het sentimentele gedeelte ... tijd voor een borrel !!!
We worden door de limousine afgezet bij de The Venetian ... bij een bruiloft past de romantische setting van het Italiaanse sfeertje wel !

We doen een rondje door het hotel en halen een drankje onderweg .... er moet geproost worden op deze dag . Babiche en ik kiezen voor Pina Colada ... ik weet niet wat de inhoudt is van de fles die Patrick uitkiest maar t is erg lekker ieg .
Voor Mike kiest Patrick een knappe "ladies leg" . Het is echt te bizar wat je hier allemaal kunt kopen . Onderweg naar de gondels komen we langs een mexicaans restaurant waar ze een stand hebben met tequila shots ... het is cinco de mayo een Mexicaanse feestdag ! We proosten op Mexico en ons zelf .... Bottoms up !!

De gondelvaart was een beleving op zich ... het lijkt alsof je in de buitenlucht bent door de plafond schilderingen en het licht maar we zijn toch echt op de eerste verdieping van een enorm groot hotel . Super knap gemaakt .
We wanen ons voor 15 minuten in Venetië ... en worden toegezongen door de gondelier .

Na de gondelvaart lopen we terug naar de lobby .... we gaan terug naar ons hotel om ons te kleden en dan op naar het diner. Het was geweldig om mijn jurk weer aan te hebben na 12 jaar ... ik voelde me op en top bruid ! De vele complimenten en reacties van mensen was echt super leuk ! Met een limousine gaan we terug naar ons hotel , even relaxen omkleden en dan terug naar The Venetian we hebben bij de Italiaan gereserveerd.

Na een heerlijk diner .. sluiten we deze dag af bij de fonteinen van het Bellagio .
Het was een fantastische dag ... en meer dan geweldig dat we deze hebben kunnen delen met Mike en Babiche . Gelukkig hebben we de foto's nog en de herinneringen . Iedereen bedankt voor alle leuke en lieve reacties op facebook en via de whatsapp ... we hebben een absolute droom wedding 2.0 gehad <3

Liefs uit Vegas

1. Lisette:
    6 mei 2016
    Super.
    Wat heb je het ook leuk geschreven. Net of we er toch weer bij waren Ben zeer benieuwd naar de foto's.
    Vandaag een dagje rustig aan gedaan?
    Plezier met de verdere reis.
  2. Eva Besuijen:
    7 mei 2016
    Echt super tof!!
  3. Opa & Oma:
    8 mei 2016
    Super mooi lief verhaal , jammer dat we er niet waren om het echt te beleven. Maar je hebt het zo letterlijk beschreven dat je er gewoon bij aan wezig bent ook al zitten we in het Zeeuwse . Jullie zagen er top uit. Wel heel bijzonder allemaal. Nog fijne dagen.
  4. Lineke:
    9 mei 2016
    Waanzinnig beschreven. Voelt bijna alsof ik er bij was. Wat hebben jullie een topdag gehad. En idd...lekker cheesy hé die Little White Chapel. Beter kan je het niet krijgen. Benieuwd naar de rest van jullie trip. Enjoy.
  5. Tanja:
    9 mei 2016
    Wauw, wat een prachtige vakantie en wat mooi dat jullie met de kids erbij het ja woord nogmaals aan elkaar gegeven hebben!

Geniet er nog van, liefs Tanja