Van Grand Canyon naar Anaheim

8 mei 2016 - Anaheim, California, Verenigde Staten

Na een heerlijk ontbijt zoeken we alle spullen bij elkaar ondertussen vermaken de kids zich met de honden en de paarden .

We hebben ontzettend genoten van onze dagen hier , de kids zullen er zelf ook nog wat over schrijven .
We hebben het zo druk dat er gewoon geen tijd is voor de laptop ;-)

Wat ik gisteren helemaal vergeten ben te vertellen dat we ook nog naar de shooting ranch zijn geweest.... Dat was super tof ! We hebben met 3 geweren mogen schieten , we dat zijn Patrick , Dieck en ik . Jothe en Kiedt wilde ook graag maar dat was niet mogelijk .. en prima ook . Ze hebben de geweren wel mogen vasthouden dat was al helemaal tof ! Dieck stond te stralen ... hij was al bang dat hij niet zou mogen schieten omdat je eigenlijk 14 moest zijn maar van cowboy Dave mocht hij toch omdat hij bijna ;-D 14 is.

We mochten op div targets schieten en op 1 explosief ... ondergetekende kan trots vermelden dat ik het explosief heb geraakt :-D

Oké terug naar het vertrek , nadat van iedereen en alle honden afscheid was genomen zijn we op weg gegaan naar Anaheim. We hebben 2,5 dag geen enkel bereik gehad dus we rijden verwachtingsvol kijken op de iphone richting Anaheim . Patrick had vanmorgen een sms ontvangen met de mooie tekst PSV kampioen .. WHAT !! Echt .... wow ... geweldig ... maar we konden dus niemand bereiken om na te vragen hoe en wat dat gekomen was . Het was ieg goed wakker worden zo :-)

De reis naar Anaheim verloopt voorspoedig , we stoppen een paar keer en komen rond 5 uur aan bij het hotel . We zetten alle spullen op de kamer , deze is niet erg groot en we hebben een hoop tassen dus het is al snel een chaos . We moeten de tassen toch herpakken voor de vlucht naar Vancouver dus we laten het maar even zo .

Patrick gaat met de kids zwemmen en ik ga een kijkje nemen bij de outlet .
Helaas valt deze erg tegen en zit er geen grotere betere in de buurt . Ik had daar wel op gehoopt natuurlijk haha . We gaan lekker eten bij The Cheesecake factory .. altijd genieten ! De cheesecake nemen we mee naar het hotel want die kunnen we niet meer op.

Nadat iedereen heeft bedacht waar ze gaan slapen .... kruipt iedereen in bed .. morgen staat DISNEYLAND op de agenda ..

Liefs