Time flies

22 mei 2016 - Jasper, Canada

Voor de zekerheid de wekker maar gezet .... het was een kort nachtje en met de nodige drankjes was het wat moeizamer opstaan deze zondagochtend .

De tassen had ik gistermiddag allemaal al ingepakt toen Mids sliep dus we waren snel klaar met de laatste spullen her en der nog in een tas erbij te stoppen.

De brunch begon om 9 uur dat was ideaal , we hadden wilden om 10 uur gaan rijden.
Van ome Jos hadden we gisteren al afscheid genomen want hij vertrok vanmorgen al om 6 uur terug naar huis.

We waren een van de eersten in de zaal , de brunch was op dezelfde locatie als het feest dus wederom ideaal. Na dat we genoten hadden van de brunch en nog wat nagepraat en gelachen met de familie . Was het dan echt tijd om afscheid te nemen .. het was 10 uur en we moesten nog een eind rijden. Afscheid nemen is niet mijn favoriete bezigheid ... ik hield het dus ook niet droog ;-)

Maar dan was het echt tijd om te gaan rijden ... op naar Leduc, Edmonton Airport
Het was inmiddels aan het regenen en toen we Jasper uit reden ging die regen over in sneeuw . Er lag inmiddels een flink wit pak op de bomen en op de weg.... geen prettige omstandigheden om doorheen te moeten rijden. Voor ons reed een strooiwagen die de weg schoonmaakte, dat scheelde wel maar nog steeds konden we niet harder als 50 km/u . Gelukkig waren we op tijd vertrokken , we maakten nog een laatste tank stop en een bezoek aan de Tim Hortons voor een take away lunch.

Rond kwart voor 3 waren we op de luchthaven dus dat was prima op tijd ! De koffers konden we direct afgeven en inchecken voor onze vlucht naar Amsterdam.

Een van de koffers vertrok zonder kofferlabel , gelukkig zag ik het .. de band kon niet meer gestopt worden , maar de medewerkster beloofde dat zij persoonlijk de tas zou gaan zoeken en alsnog labelen. Oke ... gelukkig was het bij een van onze opvallende tassen en niet bij een zwarte haha . De tas lag maandagochtend idd gewoon op de band op Schiphol dus alles kwam goed :-)

We hebben op de luchthaven nog wat gegeten bij Boston Pizza en toen konden we al gaan boarden.  Perfect zo .. genoeg tijd om op het gemakje te doen maar ook geen uren op de luchthaven te hoeven zitten .

De vlucht naar Amsterdam verliep prima , jammer genoeg had de KLM onze gereserveerde stoelen weg geboekt. Na contact met de KLM hebben ze ons alsnog plaatsen naast elkaar gegeven maar helaas in een rij van vier die ook vol zat . Het was juist zo ideaal om 3 aan 3 te zitten . Maar goed .. we zaten i.e.g wel bij elkaar ( bij het inchecken bleek zaterdagavond mml dat ze ons her en der verspreid hadden verplaatsen ... echt wtf ) . Mids heeft het eerste uur geslapen en Jot de laatste 4 maar verder hebben we allemaal geen oog dichtgedaan. Gelukkig waren er weer nieuwe films en hebben we ons prima vermaakt .

Op Schiphol stond Abdel te wachten en om half 1 waren we weer op de Schoolakker ... aan het hek hingen ballonnen en ook bij de voordeur was het versierd.
Pap, Mam en Ingeborg zaten op ons te wachten met taart . Wat lief !
Super leuk thuiskomen zo .. de taart was versierd met het lint van onze bruiloft ... wie wat bewaard ....;-) Gezellig om bij te kletsen over onze reis en wedding 2.0 .

Het is ongelofelijk hoe snel deze reis is gegaan ... we hebben er maanden naar uitgekeken , plannen gemaakt en nu is het alweer voorbij. Het was geweldig om ruim 3,5 week zo met ons gezin op pad te zijn .. echt qtime voor en met elkaar !

We hebben ruim 6100 km gereden door 2 landen ... heel veel foto's gemaakt ( hoop dat er op de spiegelreflex camera nog mooie plaatjes staan ... die heeft nogal wat kuren gehad deze reis .... ) en nog beter ... herinneringen gemaakt voor het altijd !
Dit was een droomreis waar we met zijn allen enorm van genoten hebben !

Dieck en Jothe zijn samen nog aan een blogje bezig , voor mij was dit de laatste blog van deze reis . Leuk dat je ons gevolgd hebt !

Liefs

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Rosita:
    24 mei 2016
    Super gedaan Mireille.
    Ik heb genoten van elk verhaal en herinneringen vergaren is idd geweldig goed gelukt.
    Zoveel gezien en gedaan; goed / strak geregeld. Chappeau!
    Liefs van Kees en Rosita
  2. Marga:
    25 mei 2016
    Geweldig mooi geschreven en beschreven...
    Inderdaad mooie herinneringen gemaakt. In the pocket!
    Fijn dat jullie er weer zijn
  3. Ingeborg Verhulst - Cardon:
    25 mei 2016
    Wauw wat een toffe reis !! Leuk om te lezen en wat een geweldige foto's. X