DisneyWorld Magic Kingdom

19 juli 2018 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

We  worden om 7 uur wakker , prima tijd !

We gaan douchen en aankleden en dan op naar Magic Kingdom !!! Zoveel zin in !

We hebben afgesproken met Carlos , hij werkt voor een bedrijf wat gespecialiseerd is in tours van Disney parken . Bedoeling is dat hij 6 uur met ons mee door het park gaat en dat wij in die 6 uur zoveel mogelijk attracties doen .... zonder wachten ! Nou ja met maximaal 10 minuten volgens bedrijf policy haha. Het klinkt goed !

We komen rond 8.20 aan bij MagicKIngdom entree , daar staat Carlos op ons te wachten . Leuke en vooral energieke man :-) We hebben onze beweging wel echt gehad zeg maar , wat een tempo had hij ! Maar met resultaat want toen hij om 2 uur afscheid nam hadden wij alles al gedaan wat we wilden doen ... & more ! Fantastisch ! We zijn lekker gaan eten bij Tony’s en na een uitgebreide lunch zijn we naar Toy Story gegaan die vonden we allemaal leuk en wilden we graag een tweede keer doen !

We hadden een fast pass dus konden zo doorlopen ... fijn ! We hadden een high score van Patrick te verbeteren dus .... to Infinity & Beyond  !!!  ;) Nou die Infinty bleek niet zo infinite te zijn want we waren nog geen 5 minuten in de attractie en toen vielen we stil ... zou even duren maar die 5 werden er uiteindelijk 25 en toen werd besloten de attractie te evacueren . Never a dull moment ... als goedmakertje kregen we allemaal een fast pass die we zo konden gebruiken zonder aanmelding . Super opgelost ! We zijn wat creatief met de fast passes ( lees scan er 3 loop met 6 haha ) geweest en we hebben  nog een paar keer Space Mountain , de auto’s en nog een paar attracties kunnen doen !

Aan het einde van deze topdag zoeken we een plekje op Main Street . De kids zijn moe van de jetlag en het vele lopen vandaag . Maar .... het was fantastisch !! I ❤️ Disney ! Gelukkig mogen we morgen nog een dag genieten van Disney World !  Na het vuurwerk gaan we terug naar de auto ... de keuze voor preferred parking was een goede zet want we waren binnen 5 minuten bij de auto !

Nadat ik Patrick en de kids bij onze accommodatie heb afgezet rij ik nog even door naar de outlet . Op slechts 5 minuten rijden van onze accommodatie .... how convenient  ;-))  Na een uurtje stap ik met de buit , wat t-shirts en zwembroeken ( die heb je nooit genoeg toch ;) ) rij ik terug naar het hotel ! Morgen op naar Animal Kingdom en omdat we naar Avatar willen en geen fast passes meer konden krijgen moeten we er op tijd zijn !

Het was een geweldige dag !

1. Tante Ria:
    21 juli 2018
    Wat een geweldige ervaring!! Geniet lekker met z’n alle !!!!!!!
  2. Saskia:
    21 juli 2018
    Wat een belevenis! Heel veel plezier.
  3. Cathy:
    21 juli 2018
    Prachtige dingen beleven jullie! En heerlijk om te lezen...
    💖
  4. Marieke Aerts:
    21 juli 2018
    Leuk om over jullie belevenissen te lezen! Heel veel plezier nog! Grtjs van Tess & familie
  5. Eus Sabien Nora Jelle:
    21 juli 2018
    Leuk te lezen en weer lekker creatief bezig goed voorbereid jij 😜.Enjoy!!
  6. Sil&Sis:
    21 juli 2018
    Heerlijk luitjes. Klinkt weer fantastisch. Effe wat anders dan Soufkaki. Geniet ervan!!!
  7. Ingeborg Verhulst - Cardon:
    Top schema haha... handig met een gids door Disney !! 😘
  8. Bidi:
    21 juli 2018
    Eerste dag al zoveel gezien en gedaan, dat belooft nog wat!
  9. Ludo:
    Handig zo’n gids idd / leuk verslag 👍
  10. Lisette:
    22 juli 2018
    Super leuk hoe deze is verlopen. Top dat we mee mogen le(z)ven.
  11. Opa & Oma:
    22 juli 2018
    Dat was vroeg opstaan. Zo te lezen was het weer een dag vol belevenissen. Met een gids op stap dan ben je net overal toch een stapje voor ,top hoor.👍😘😘