Onderweg ...

9 augustus 2018 - Cortland, New York, Verenigde Staten

On the road again ...

We rijden weer een stuk richting de Niagara Falls en stoppen onderweg nog voor 1 overnachting.

Na het smakelijke ontbijt zetten we alle tassen weer in de auto . Het is een routine klus geworden en met die fantastische packing cubes ( had ik dat al eens gezegd ;) ) is het appeltje eitje om

Iedereen zijn kleding bij elkaar te houden .

We gaan vandaag naar Cortland , we hebben er een kamer geboekt in het Lake Hope Lodge & waterpark ! Dat laatste vinden de kids erg goed klinken ! Lekker zwemmen .

De reis is vandaag prima te doen we rijden er zo’n 2,5 uur op dus dat stelt niks voor !

We stoppen onderweg nog een keer voor wat te drinken en een plaspauze en we komen uiteindelijk rond 2 uur bij het hotel aan .

Bij de receptie is er verwarring over onze boeking die kunnen ze nergens vinden .

We hebben een voucher maar ze kunnen het niet terugvinden. Even wachten op de dame van de reserveringsafdeling die gaat het uitzoeken .

Al snel blijkt dat we onder Vos in het systeem staan ... oké dan ! De kamers zijn nog niet klaar dus we moeten even wachten . Geen probleem

We krijgen vast kaartjes voor het zwembad en willen net gaan als ze zeggen dat een van de kamers wel klaar is dus we brengen de bagage vast naar boven .

Patrick gaat vast naar het zwembad en ik ga even een was doen . Verschil moet er zijn ;)

Ik ga ook naar het zwembad even kijken hoe het eruit ziet en wat ze aan het doen zijn. Het is niet groot maar ze vermaken zich er prima !

Het is goed vertoeven buiten in een ligbed in de zon.  Het is een skigebied hier in de winter ... grappig om die skiliften en de in mijn ogen zwarte pistes die nu groene pistes  zijn ;-) te zien ... groen is meer mijn kleur haha

We eten in het hotel, niemand heeft zin om nog de auto in te gaan om ergens heen te rijden. Het restaurant had een prima kaart en toen er werd opgemerkt dat smores als dessert kon was het natuurlijk helemaal tof ! We kregen een klein brandertje op tafel en alle benodigde  ingrediënten .... onwijs leuk !

Na het eten iedereen nog relaxt achter een film ! Morgen op naar de Niagara Falls  ! Zin in en waar we nog meer zin in hebben .... is dat we Jude & Ryan en de kids daar gaan ontmoeten . Super zin om de neefjes weer te zien ... ons petekind zal wel enorm gegroeid zijn sinds mei .

De tassen staan alweer klaar ...  Canada here we come  🇨🇦

Trusten X

1. Opa & Oma:
    10 augustus 2018
    Gezellig dat jullie Judith en Ryan met de kids ontmoeten .
    Breng de groetjes maar over van ons. 😘😘
  2. Tante Ria:
    10 augustus 2018
    Leuk dat jullie ook nog Judith & Rayen en de kids ontmoeten doe ze allemaal de groeten van ons nog een heel prettig verblijf in Canada!!!