Dag 3 Sea Day

24 april 2019 - Water Island, Amerikaanse Maagdeneilanden

Maandag 22 april

Tweede paasdag , maar hier vieren ze alleen de eerste paasdag . We hebben nog was paaslekkers voor de kids dus die stoppen we in de Fish Extenders . Alsof ze nog niet genoeg chocolade gehad hebben ;)

Vandaag hebben we een character ontbijt in Animators Palate ... dat is pas om 9.30 dus we kunnen het rustig aan doen .

Patrick gaat met Mids en Kiedt een spelletje  curling doen op het dek .

Het ontbijt is leuk ... de bekende figuren van Doc Mcstuffins zijn er ... en natuurlijk Mickey ! Het is ook wel een keer relaxt zo aan tafel bediend worden :)

Na het ontbijt is het onze beurt om naar de Sport Simulator te gaan . Hij blijkt het wachten waard te zijn .... echt tof ! We kunnen diverse sporten kiezen ... baseball , ijshockey en voetbal . Basketbal is wel favoriet denk ik .

Het waait behoorlijk vandaag ... de boot is flink aan schommelen . Maar halleluja voor de seaband bandjes . Ik word niet zeeziek van alle bewegingen :)

Jothe , Kiedt en ik gaan wat eerder weg bij de sport simulator ... het is tijd voor BINGO !

We kopen weer een Family package ...

En dankzij het code woord van de bingo ervoor krijgen we een extra speelkaart ! Yay !

We hebben een paar keer op 1 cijfer na Bingo maar ja ... daar hebben we niks aan helaas ! Wel winnen we een goodie bag als mijn naam uit de hoge hoed wordt gehaald .

Ook leuk :)) Er zit een drinkbeker ,

Bagagelabel , lippenbalsem en nog wat dingetjes in ... toch leuk !

Er is een Meeting van de Disney Vacation Club , vorig jaar ben ik daar ook heen geweest . Om nog maar eens te luisteren of het misschien interessant is voor ons gaan we er heen .

De kids vermaken zich in de kids club met knutsel activiteiten en gaan film kijken in het zwembad . Er wordt vandaag een Cars marathon vertoond op het grote scherm

We gaan naar Mary Poppins maar besluiten halverwege naar de Spa te gaan ... die film

Kijken we nog wel een keer .

We ontvangen weer een tas vol kadootjes ... en zakjes met snoep in onze Fish Extender .

Ook zien we een nieuwe magneet ... uit New York ... tof !!

We verstoppen nog twee eendjes .... we hebben er zelf nog niet een gevonden terwijl ik weet dat er meer mensen zijn die ze verstoppen ;) Is nog niet zo bekend op alle cruiseboten blijkbaar .

Vanavond eten we bij The Enchanted Garden , het is weer heerlijk . Joseph onze ober regelt voor Patrick en Dieck desserts van een ander restaurant . De creme brulee is alleen te verkrijgen in Animators Palate ... maar Joseph gaat ze speciaal voor ze halen.

Allebei 2 stuks zelfs ... gaat goed hier ;)

We zitten in de late dining ronde .. 20.15 aan tafel dat betekent dat we rond 10 uur van tafel komen ... De dagen zijn lang hier .. dus na het diner vallen de kids .. en wijzelf heerlijk in slaap ! Het wijnpakket wat we gekozen hebben helpt ook mee ;)

Er is s avonds altijd nog wel wat te doen .. Maar dat slaan we vanavond over ;)

Terug op de kamer is het altijd weer leuk om te zien wat voor handdoek dier Wade , onze cabin help , heeft gemaakt . Vandaag is het een kreeft!

Tot morgen ! Dan zijn we op Tortola !