Los Angeles , Hollywood

10 mei 2016 - El Segundo, California, Verenigde Staten

Vandaag staat Los Angeles downtown op het programma , nadat de kids de lucky charms op hebben ( hun ultieme ontbijt .... cornflakes waar je melk alle kleuren van de regenboog van krijgt yugh) rijden we richting LA . Op het " Things to see & do " lijstje staan ;
* American Girl shop
* Magnolia Bakery
* Walk of fame
* Hollywood sign
* Beverly Hills
* Santa Monica Pier

Onderweg stoppen we bij de Starbucks voor een lekkere cappuccino .... en een nieuwe mok . Wordt straks een tas vol mokken mee terug naar huis slepen denk ik ;-)
We beginnen met Magnolia ..... lijkt me een prima ontbijt een banana pie :-D
Dankzij " waze" een fantastische app hebben we het zo gevonden het lijkt precies op de winkels in Dubai en New York . En het ziet er allemaal even lekker uit .
We kiezen allemaal wat lekkers dat valt niet mee want het ziet er allemaal heerlijk uit .... ik kies de banana pie . In de categorie , kcal de absolute go big or go home winnaar  maar hey nu ik er toch ben.

We rijden vervolgen door naar beverly hills... mooie huizen kijken  ik had nog een app gevonden die aangeeft waar de sterren wonen . Het bleken enkel de overleden stress te zijn en zelfs die gaf hij niet aan hahaha lekker suf dus . We hebben in iedere geval hele dikke huizen gezien waar vast hele bekende mensen wonen ... haha

Next stop Hollywood boulevard we parkeren de auto en lopen een gedeelte van Hollywood Boulevard. Bij het chinese theater zijn ze net de rode loper aan het opbouwen voor de premiere van de nieuwe film Mr Nice van Ryan Gosling . Jammer dat we daar niet bij kunnen zijn .

We lopen over de sterren heen , tussen de straatartiesten en de verkopers door en besluiten bij het Hard Rock cafe te gaan lunchen .

Dan is het tijd voor de American Girl shop , we vinden de AG in een onwijs leuk outdoor shopping mall . Wat is het toch een gave winkel, jot kiest wat uit en koopt vandaar zakgeld nog wat spulletjes . Het is allemaal leuk dus het is lastig kiezen maar we gaan met gevulde tassen naar buiten . Jot is volgende maand jarig dus  dus vast wat uitgezocht. Nu alles nog in de tassen zien te krijgen ;-)

Oke .... en toen op naar Santa Monica Pier ... of nee bijna vergeten het Hollywood Sign . Leuk dat we daarvoor terug kunstenaar waar we vanmorgen langs zijn gereden. Gelukkig is het verkeer in LA helemaal niet druk en zijn we er zo ... not maar goed ... het is uiteindelijk echt de moeite waard ( vind ik dan ... geloof dat de rest van mijn party dacht wij willen strand ) . Maar we komen er en we maken wat foto's , ik ben heel benieuwd hoe de foto's straks van mijn spiegelreflex eruit zien. Hij blijft foutmeldingen geven dus voor de zekerheid schieten we de foto's ook maar met de iphone. Dan hebben we ze zeker weten .

Nu dan op weg naar Santa Monica Pier , het is inmiddels behoorlijk afgekoeld maar dat mag de pret niet drukken op naar het strand ! Ik had de pier groter verwacht maar het is zeker leuk om gezien te hebben . Helaas was het amusement parkje afgehuurd voor een privé feestje dus de kids konden niet in de achtbaan en het reuzenrad.
We lopen nog een rondje over het strand

1. Opa & Oma:
    12 mei 2016
    Hoi, druk programma gehad . Jothe goed inkopen gedaan? Was weer een leuk verhaal. Groetjes.
  2. Opa & Oma:
    12 mei 2016
    Hallo. Weer een druk programma gehad , erg leuk . Jothe goed inkopen gedaan? Goede reis verder. Groetjes.