Dag 4 Tarangire & Maramboi

25 april 2017 - Tarangire National Park, Tanzania

Daar gaan we weer ... eens zien hoe lang de wifi het deze keer volhoudt ;-)

Na een early wake up call om 5.30 van een luidruchtige vogel achter de tent kunnen we vandaag genieten van een lange dag !

Na het uitgebreide ontbijt pakken we de tassen weer in , we krijgen vanavond een connected tent. Kunnen we weer gezellig samen in een tent :)

John staat er weer klaar voor dus rond 9 uur rijden we door naar het Tarangire park eens zien of we cheetah kunnen spotten .

We hebbende prachtige route gereden door het park , wat een mooie natuur ... van Afrika wordt je echt stil ! Het voelt echt bijzonder om hier te mogen zijn , en ook al spotten we geen leeuw of cheetah ... we hebben een geweldige dag !

De dag staat met name in het teken van de tsee tsee vlieg ... wat een pijnlijk kreng is dat ! We zijn ontelbare keren gestoken .... echt AU !
Mids heeft 1 enorm opgezwollen oor , waarschijnlijk ook van deze vlieg ... hopelijk is de zwelling morgen minder ! Heeft echt een enorm flapoor , gelukkig heeft hij er geen last van !

De dieren die we vandaag hebben gezien ; Giraffes , Olifanten , Impala's , Zebra, Gnoes , Wildebeest,Wrattenzwijn,struisvogel,Bavianen.

We hebben ons lunchpakket op een mooie picknick plaats opgegeten , op en top genieten zo in de buitenlucht !

Na de lunch maken we nog een ronde door het park maar de cheetah en de leeuw laten zich niet zien . Jammer maar zoals ik al schreef het is hier zo mooi ... die beesten zijn de bonus ! En we gaan nog naar twee grote parken dus komt vast goed met die Big Five !

We rijden rond 4 uur terug naar de lodge , de kids willen zwemmen !
We relaxen wat bij het zwembad en dan gaan we ons omkleden voor het diner .

Het eten is weer in buffetvorm ....en alles is weer lekker .... yeiks ! Ook de desserts.....zijn zalig! Ze kunnen echt lekker koken hier :)
We genieten van het eten en na een koffie brengt de Ranger ons terug naar onze tent.

Morgen gaan we de ochtend bij de lodge doorbrengen en dank de lunch rijden we via een schooltje naar Rhotia .

We kijken weer uit naar morgen ! Nu eerst even proberen wat foto's te uploaden ... ik heb nu wifi via een hotspot dus eens zien of het werkt!

Kesho

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Opa & Oma:
    25 april 2017
    Wat hebben jullie weer een gezellige dag gehad. Wel vervelend dat Mids en Patrick gestoken zijn. Goed te lezen dat jullie erg genieten. Wij genieten mee. Liefs
  2. Tante Ria:
    Geweldig voor jullie
    Zo'n mooie reis te maken!!! We genieten met jullie mee
  3. Liesbeth Spillebeen:
    Hoi Mireille,

Wat leuk om jullie avontuur vanop afstand mee te volgen, het is alsof ik er zelf middenin zit wanneer ik het lees! Ik kijk er elke ochtend naar uit om jullie ervaringen te lezen, vree geestig! Veel plezier nog samen!
  4. Suzanne:
    26 april 2017
    WoW, klinkt allemaal echt geweldig. Ik heb hier in zuid Frankrijk ook de big five ontdekt hoor. De big english, big french, big german, big spanish and last but not least big dutch. Geintje, ook hier genieten maar dan van zon, zee en zwembad. Geniet lekker met elkaar en blijf die gave reisverhalen maken hoor, helemaal gaaf! Dikke kus suus
  5. Jude:
    26 april 2017
    What an amazing trip for the kids to experience. It sounds incredible & yummy Loving the blog, super to read along. Hope Mids ear is feeling better. Veel liefs Have the best week!
  6. Bidi:
    26 april 2017
    Heel leuk om jullie verhaal te lezen. Hartstikke fijn dat jullie zo genieten. Veel plezier!